۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۱۱

معاون فرهنگ دینی و سازمانی قوه قضائیه:

فعالیتهای فرهنگی نیازمند خلاقیت و ابتکار و پیگیری است

فعالیتهای فرهنگی نیازمند خلاقیت و ابتکار و پیگیری است

قزوین- معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت: کارهای فرهنگی فقط وابسته به اعتبار نیست و با خلاقیت، ابتکار و عزم جدی می توان کارهای تاثیرگذاری در این عرصه انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست فرهنگی دادگستری استان قزوین با حضور معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری و مسئولان قضائی استان روز دوشنبه در دادگستری برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد معصومی لاری در این نشست گفت: فعالیت‌های فرهنگی باید هوشمندانه و با برنامه ریزی صورت گیرد تا به نتیجه برسد.

معصومی بیان کرد: کار فرهنگی فقط در برنامه‌های ابلاغی دستگاه خلاصه نمی‌شود و مسئولان فرهنگی می‌بایست در همه مراحل کاری خود، بهترین فرد در خدمت رسانی به مردم باشند.

وی تصریح کرد: عرصه کار فرهنگی، یک عرصه گسترده و پهناور است و از این رو اندیشه‌های فرهنگی نیز باید گسترده، حرفه‌ای و خلاقانه باشد.

معصومی یادآور شد: برخی افراد فعالیت‌های فرهنگی را وابسته به بودجه فرهنگی می‌دانند و همیشه از کمبود اعتبارات انتقاد دارند در حالی که یک فعال فرهنگی باید بتواند با خلاقیت و ابتکار و اندیشه در این عرصه موفق باشد.

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاون فرهنگی قوه قضائیه افزود: در دستگاه قضائی باید فعالیت‌های فرهنگی و دینی در اولویت باشد و در این میان توجه به فریضه نماز جدی تر باشد.

وی اضافه کرد: ایجاد نمازخانه‌ها و رعایت بهداشت و استانداردسازی آنها، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی، توجه به اخلاق مداری در ردیف مهمترین کارهای فرهنگی است که باید در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام معصومی یادآور شد: اگر زیرساخت‌های فرهنگی در دستگاه قضائی را بخوبی مهیا کنیم و امر به معروف و نهی از منکر و تکریم مردم را جدی بگیریم به جلب رضایت مردم کمک خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار داشت: با رعایت اخلاق در همه امور باید کاری کنیم تا برخی ویژگی‌ها از جمله روحیه پاکدامنی، تلاش، امید، ایثار، تقوا و امانتداری در میان همکاران قضائی و اداری تقویت شود.

قدرتی تصریح کرد: ضمن شناسایی مشکلات و چالش‌های فرهنگی باید با اقدامات فرهنگی مناسب برای رفع چالش‌ها اقدام کرد.

کد خبر 4944796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha